Translate

sexta-feira, 5 de agosto de 2016

Tito טיטוס 1 - 3

פול, משרתו של אלוהים שליח של ישו על פי האמונה הנבחרת של אלוהים, ואת ידיעת האמת, אשר על פי אלוהות,
בתקוות חיי נצח, אשר אלוהים, כי לא יכול לשקר, הבטיח לפני שהעולם התחיל;
אבל זמנו לידי ביטוי בדיבורו באמצעות הטפה, אשר אני הוטלה על פי מצוות אלוהים מושיענו;
כדי טיטוס, בנו שלי אחרי האמונה הנפוצה: גרייס, רחמים ושלום מאלוהים האב ואת האדון ישוע המשיח מושיענו.
מסיבה זו השארתי לך בכרתים, כי אתה יכול להגדיר כדי הדברים הם בחסר, להסמיך זקנים בכל עיר, כפי שהוריתי לך:
אם כל להיות חפים מפשע, בעלה של אישה אחת, הבאת ילדים לעולם המאמינים לא יכול להיות מואשם התפרעות או פרועה.
עבור הבישוף חייב להיות חף מפשע, כמו דייל ביתו של אלוהים, לא גאה, לא בקרוב כועס, לא ניתן יין, לא חלוץ, לא חמדן של בצע כסף מלוכלך:
אבל בהתחשב לאירוח, מאהב טוב, מפוכח, רק, קדוש, ממוזג;
אוחז בחוזקה את המילה הנאמנת אשר על פי דוקטרינה, כדי להיות מסוגל הן להטיף בדוקטרינה קולית, להרשיע את gainsayers.
כי יש הרבה דברנים ורמאים פרועים ויהירים, במיוחד אלה של המילה,
איזה פיות חייבות להיפסק; חותרים תחת בתים שלמים, ללמד דברים שהם לא צריכים, עבור בצע כסף מטונף.
אחד מהם, נביא משלהם, אמר, כרתים הם תמיד שקרנים, חיות רעות, גרגרנים עצלנים.
עדות זו היא אמיתית. לכן, לנזוף בהם בחדות, כי הם עלולים להיות קול באמונה.
לא נותן תשומת לב אגדות יהודיות, ומצוות של גברים הפונים מהאמת.
כל הדברים הם טהורים אל הטהור, אבל שום דבר הוא טהור אל טמא ומתקשה להאמין; לפני המוח והמצפון שלך הוא טמא.
הם מתיימרים להכיר את אלוהים, אבל להכחיש ביצירות, להיות ארור, ולא ממושמע, חוטא לכל עבודה טובה.
טיטוס 1: 1-16

אבל אתה, לומר את הדברים אשר הופכים תורת הצליל.
הישן, להיות מפוכח, רציני, הגיוני, קול אמונה, באהבה, סבלנות;
הנשים בגיל דומה, כי הם להיות בהתנהגות כפי הופך קדוש, לא המאשימים שווא, לא ניתנו הרבה יין, מורי דברים טובים;
כדי ללמד את הנשים הצעירות להיות מפוכחות, לאהוב את בעלים, לאהוב את ילדיהם,
לשמור על דיסקרטיות, צנוע, עקרות בית טוב, בכפוף בעליהן, כך דברי אלוהים חיים להיות לא blasphemed.
באופן דומה קורא לצעירים להיות פיכח.
בכל דבר לתת לך דוגמא של מעשים טובים; בדוקטרינה מראה incorruption, הכבידה, כנות,
צליל דיבור, כי היריב יכול להתבייש, שאין לו דבר רע לומר מאיתנו.
להטיף למשרתים להיות צייתן אל אדוניהם, וכל מהנה, לא סותר,
לא לגנוב, אבל מראה את כל הנאמנות הטובה, כך בכל דבר הם עשויים מעטרים את הדוקטרינה של אלוהים מושיענו.
לקבלת החסד המושיע של אלוהים יש מניפסט לכל הגברים,
מלמד אותנו כי, מכחישים חילול קודש ואת תאוות העולם הזה, אנחנו צריכים לחיות בהווה זה בצורה מפוכחת, בצדקנות, ואלוהי,
ממתין בתקווה מבורך ואת המפוארת המופיעים של אלוהים גדול אדוננו ישו;
מי נתן את עצמו עבורנו לגאול אותנו מכל עוון, ולטהר בפני עצמו עם יוצא דופן, קנאי של מעשים טובים.
הוא מדבר על זה, ואת להטיף, ונוזף עם כל הסמכות. אל תתני לשום גבר בזים לך.
טיטוס 2: 1-15

לנזוף אותם להיות כפופים נסיכויות וסמכויותיו, לציית להם, ולהיות מוכנים לכל מעשה טוב;
להשמיץ אף אחד, לא להיות במחלוקת, אבל עדין, מראה את כל הצניעות אל כל הגברים.
זאת משום שאנו גם היו לפעמים טיפשיים, ממושמע, שולל, המשרתים צוללני תאוות והנאות, המתגורר זדון וקנאה, שנאה, שנאה הדדית.
אבל כאשר חסד ואהבת אלוהים מושיענו כלפי גברים,
לא בגלל מעשי הצדקה אשר עשינו, אבל על פי הרחמים שלו הוא הציל אותנו באמצעות שטיפה של התחדשות וחידוש של רוח הקודש,
זה בשפע הוא נשפך עלינו דרך ישוע המשיח מושיענו;
שלהיות מוצדק על ידי החסד שלו, אנחנו צריכים להתבצע ויורשים כפי בתקווה חיי נצח.
זה אומר נאמן, ואת הדברים האלה אני אעשה כי אתה מאשר כל זמן, כי מי שמאמין באלוהים יכול להיות זהיר כדי לשמור על מעשים טובים; דברים אלה הם טובים ורווחיים בפני גברים.
אבל להימנע משאלות טיפשיות, אילנות יוחסין, וכן טענות, ושאיפותיהם על החוק; כי הם לא רווחיים ויהירים.
כאשר hereje איש, לאחר אחד תוכחת השנייה לדחותה,
בידיעה כי הוא כזה חתר תחת, ואת החוטאת להיות מורשע של עצמו.
כאשר אתה שולח Artemas או Tychicus, מבקש לבוא אלי כדי ניקופוליס; כי אני אחוש חורף שם.
הסרט עוקב אחרי בזהירות רבה Zenas, עורך הדין, ואת אפולו, כך שהם לא חסר דבר.
והאנשים שלנו גם ללמוד להצטיין מעשים טובים עבור דברים נחוצים, ולכן הם לא המליטו.
אני מברך את כל מי שאתה איתי. מברך אותך שאוהבים אותנו באמונה. גרייס להיות עם כולכם. אמן.
טיטוס 3: 1-15

Um comentário:

  1. שמי, איזבלה איתן לאחר 12 שנות נישואים, אני ובעלי רבנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבי. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA.

    ResponderExcluir