אברהם הוליד את יצחק; ויצחק הוליד את יעקב; ויעקב הוליד את יהודה ואחיו;
ויהודה הוליד תמר, פרז זרח; ו Pharez הוליד חצרון; ו Esrom הוליד אהרון;
ואהרון הוליד עמינדב; ו עמינדב הוליד נחשון; נחשון הוליד סלמון;
וסלמון הוליד, רחב, בועז; ובועז הוליד ועובד של רות; ו ועובד הוליד את ישי;
וג'סי הוליד דוד המלך; ודוד המלך הוליד את שלמה של לה הייתה אשתו של Urias.
ושלמה הוליד רחבעם; ו רחבעם הוליד אביה; ו אביה הוליד אסא;
ואסא הוליד יהושפט; ו יהושפט הוליד יורם; ו יורם הוליד עוזיה;
ו עוזיהו הוליד יותם; ו יותם הוליד אחז; אחז הוליד חזקיהו;
חזקיהו הוליד מנשה; ומנשה הוליד אמון; ואמון הוליד Josias;
ו Josias הוליד Jechonias ואחיו בגירוש לבבל.
ואחרי הגירוש לבבל, יכניה הוליד Salathiel; ו Salathiel הוליד Zorobabel;
ו Zorobabel הוליד Abiud; ו Abiud הוליד אליקים; ו אליקים הוליד אזור;
וגם אזור הוליד צדוק; ו צדוק הוליד אחים; ו האחים הולידו אליאוד;
ו אליאוד הוליד אלעזר; ואלעזר הוליד Matthan; ו Matthan הוליד יעקב;
ויעקב הוליד את יוסף בעלה של מרי, מתוכם נולד ישו, הנקרא משיח.
אז כל הדורות מאברהם עד דוד ארבעה עשר דורות; ומן דוד עד נושאת משם לתוך בבל ארבעה עשר דורות; ומן המפנים אל בבל אל המשיח הם ארבעה עשרה דורות.
עכשיו לידת ישו היה כדלקמן: עם זאת אמו מרי דגל ליוסף, לפני שהם באו יחד, היא נמצאה עם הילד של רוח הקודש.
ואז יוסף בעלה, שהוא אדם פשוט, ולא רוצה לשטח, הביא אותה בחשאי.
אבל בזמן שהוא חשב זה, והנה אליו בחלום מלאך יהוה לאמר: יוסף, בנו של דוד, לא פחד לקחת את מרי כמו אשתך, כי מה נתפס בה הוא של רוח הקודש;
והיא תהא לפלח בן, והייתה בשם ישוע שמו; עבור יודיע להושיע את עמו מחטאיהם.
כל זה התרחש להגשים את מה דבר ה 'על ידי הנביא לאמר;
הנה, בתולה יהיה להרות, וללדת בן, קוראים לזה יהיה בשם עמנואל, אשר מתפרשת היא, אלוהים איתנו.
ואז יוסף המתגבש משינה עשה כמו מלאך ה 'ברך אותו, ולקח את אשתו;
והוא הכיר אותה לא עד שהיא הביאה לעולם את בנה הבכור; והוא נקרא שמו ישוע.
מתיו 1: 1-25
וכאשר ישו נולד בבית לחם יהודה בימי הורדוס המלך, והנה החכמים מהמזרח הגיע לירושלים,
לאמור, איה הוא שנולד מלך היהודים? עבור שראינו את כוכבו במזרח ובאנו להשתחוות לו.
כאשר הורדוס המלך שמע את זה הוא היה מוטרד, וכל ירושלים עמו.
ואסף את כל ראשי הכהנים וסופרי העם, שאל אותם איפה המשיח צריך להיוולד.
ויאמרו לו, בבית לחם יהודה; כי כך זה נכתב על ידי הנביא:
ואתה בית לחם, בארץ יהודה, הם בשום אופן לא לפחות בקרב שרי יהודה: עבור מתוך עמך יבוא מדריך אשר יפרט רועה ישראל עמי.
ואז הורדוס בחשאי בשם החכם, שואל אחד מהם בדיוק על זמן הכוכב הופיע.
וישלח אותם לבית לחם ואמר, לכי לחפש בחריצות עבור הילד הצעיר; וכאשר אתם מוצאים אותו, דיווח לי, כך גם אני יכול ללכת וסוגד לו.
כאשר שמעו את המלך, הם עזבו; והנה, הכוכב, אשר ראו במזרח, הלך לפניהם, עד שזה הגיע ונעמד על איפה הילד הצעיר.
כשראו הכוכב, הם regoziram עם העולה שמחה גדולה.
והזנת הבית ראיתי את הילד עם מרים אמו, ונפלתי, וישתחוו לו: ופתיחת אוצרותיהם, הם הציגו בפני לו מתנות: זהב, מור ולבונה.
ולהיות זהיר של אלוהים בתוך חלום שלא לשוב הורדוס, הם יצאו אל בארצם דרך אחר.
וכשהם היו שתולים, והנה מלאך ה 'נראה אל יוסף בחלום ואמר, קום, ולקחת את הילד הצעיר ואמו, ולברוח לתוך מצרים, ויש להתעכב עד שאומר לך; עבור הורדוס יבקש הילד הצעיר להרוס אותו.
והוא קם, לקח את הילד ואת אמו בלילה, ויצא לתוך מצרים.
והיה שם עד מות הורדוס, שזה עלול להתגשם שבה דבר ה 'על ידי הנביא לאמר, מתוך מצרים התקשרתי הבן שלי.
ואז הורדוס, רואים שהוא לעג של החכמים, היה עולה על זועם, ונשלח להרוג את כל הילדים שהיו בבית לחם, ובכל חופי ממנו, מן בן שנתיים ומטה, בהתאם לזמן אותו למדו האמגושים.
ואז התגשמה מה שנאמר דרך הנביא ירמיהו, האומר:
בראמה היה שם קול שמע, קינה, בכי ואבל גדול, רחל מבכה על בניה ומסרבת להינחם, כי הם כבר לא קיימים.
, המלח אך הורדוס, והנה מלאך ה 'נראה בחלום ליוסף במצרים,
לאמר קום, ולקחת את הילד הצעיר ואמו, וללכת אל ארץ ישראל; עבור הם מתים אשר חיפש את מותו של הילד.
ואז הוא קם והביא את הילד ואת אמו, והלך אל ארץ ישראל.
וכששמע כי ארכילאוס היה המכהן ביהודה במקום הורדוס אביו, הוא פחד ללכת לשם; אך הזהיר בחלום, על ידי התגלות אלוהית, הוא נכנס חלקי הגליל.
ויבא וישב בעיר הנקראת נצרת, שזה עלול להתגשם שבה דיברו הנביאים, ייקרא לו מנצרת.
מתיו 2: 1-23
ובאותם ימים הגיע יוחנן המטביל מטיף במדבר יהודה,
וכשהוא אומר, בתשובה, כי זה מלכות שמים.
בגלל זה הוא הודיע על ידי הנביא ישעיהו, שאמר: הקול של אחד קורא במדבר, כן אתם בדרך ה ', את הנתיבים שלו ישר.
וג'ון זה היה הכסות שלו גמל, וכן חגורת עור על חלציו; ומזון שלו היה חגבים ודבש היער.
אחר כך יצאתי אליו ירושלים, וכל יהודה, וכל האזור הסמוך הירדן;
והם הוטבלו על ידו בנהר הירדן, התוודו על חטאיהם.
וכשראה רבים מן הפרושים והצדוקים באים הטבילה שלו, הוא אמר אלהם, הו דור צפעונים, מי יהוה הזהיר אותך לברוח מזעמו לבוא?
לפלח ולכן פירות ראויים לתשובה;
ולחשוב שלא עצמכם לאמר יש לנו אברהם אבינו; כי אני אומר לך כי מן האבנים האלה אלוהים יכול להעלות את הילדים אל אברהם.
ועכשיו גם את הגרזן מונח לשורש של עצים; העץ מדי ולכן שאינו נושא פירות טובים היא לקצץ והשליכו לתוך האש.
ואני אכן מטביל אותך במים אל בתשובה; אבל הוא כי יבוא אחריי הוא ועצום ממני; אשר נעליים אני לא ראוי לשאת; הוא יטביל אתכם ברוח הקודש ועם אש.
בידו הוא החפירה, ינקה הגורן שלו ולאסוף החיטה שלו לתוך האסם חורך את המוץ עם אש כי לעולם לא ירווה.
לאחר מכן ישוע בא מהגליל ליוחנן בירדן כדי להיטבל על ידו.
אבל ג'ון ניסה למנוע אותו, ואמר, יש לי צריך להיטבל של עמך, ואת comest לך ולי?
ויען ישוע ויאמר אליו, לסבול את זה עכשיו, כי כך ראוי לנו למלא כל הצדקה. אחר כך הניח.
ישוע הוטבל, עלה לאלתר מחוץ למים, והנה נפתח לו השמים, והוא ראה את רוח אלוהים יורדת כיונה ונוחת עליו.
והנה קול מן השמים אומר, זה הבנים האהובים, שבהם אני מרוצה.
מתיו 3: 1-17
ישוע הובל על ידי רוח המדברה להתפתות של השטן.
וכשהוא שצם ארבעים יום וארבעים לילה, והוא היה רעב;
ואז בא אליו המפתה אמר, אם אתה להיות בן האלוהים, להורות כי אבנים אלה להתבצע לחם.
אבל הוא ענה ואמר, זה כתוב: לא על ידי אדם יצמח לחם לבדו לחיות, אלא על ידי כל מילה שמתקיימת מפיו של אלוהים.
ואז השטן ויקח אותו אל עיר הקודש והניח אותו על פסגת בית המקדש,
ויאמר לו, אם אתה להיות בן האלוהים, לזרוק את עצמך למטה; שהרי כתוב, הוא יתן מלאכיו גובים מעל אותך, ולגרום לך יהיה בידי, כך שבשום מקרה לא להכות את כף הרגל כנגד אבן.
אמר לו ישוע: זה כתוב: אל לפתות את ה 'אלוהיך.
שוב, השטן על הר גבוה מאוד; והראה לו את כל ממלכות הארץ והתהילה שלהם.
ואני ואומר לו, כל הדברים האלה אני אתן לך, אם חפצך לנפול לסגוד לי.
ויאמר ישוע ויאמר אליו, לכי מכאן, השטן, כי כתוב: פולחן יהוה אלהיך אלוהים, ומגישים אותו בלבד.
אז השטן עזב אותו; והנה, מלאכים באו כיהנו אל לו.
אבל שמע ישוע שג'ון נעצר, הוא התכנס בתוך הגליל;
ולהשאיר נצרת, הוא בא וישב בכפר נחום, ים, בגבולות זבולון ונפתלי;
זה עלול להתגשם אשר נאמר בפי הנביא ישעיהו, האומר:
ארץ זבולון והארץ הנפתלת, בדרך אל הים, מעבר לירדן, הגליל של הגויים;
האנשים אשר ישבו בחושך ראו אור גדול; אלה שישבו באזור וצל אור המוות צצו.
מאותו הזמן ישו החל להטיף, ולומר, בתשובה, כי מלכות שמים.
וישו, הליכה על חוף הים של הגליל, ראה שני אחים, סיימון בשם פיטר, ואנדרו אחיו, מטיל נטו לתוך הים, כי הם היו דייגים;
ויאמר אלהם, עקוב אחרי, ואני אגרום לך דייגים של גברים.
והם לאלתר עזבו את רשתותיהם והלכו אחריו.
וזה קורה משם, הוא ראה שני אחים אחרים, ג'יימס בן זבדי, וג'ון אחיו, בסירה עם זבדי אביהם, מתקן את רשתותיהם;
והוא קרא להם; הם עזבו מייד את הסירה שלו ואת האבא שלו אחריו.
ישוע הלך על כל הגליל, ללמד בבתי הכנסת שלהם, ללמד את הבשורה של הממלכה, וריפוי כל מחלה ומחלה בעם.
ותהילתו הלכה לאורך כל סוריה: והם הביאו אל כל אותו שהיו חולים, נגוע במחלות שונות וייסורים, ברשותו עם שדים, אפילפסיה, וכן paralytics, והוא רפא אותם.
ויש אחריו המון רב מן הגליל, Decapolis, ירושלים, יהודה, ומעבר הירדן.
מתיו 4: 1-25
כשראה ישוע את ההמון טיפסו על הר, והתיישב, הם באו אליו תלמידיו;
ופתיחת הפה שלו, הוא לימד אותם, ואמר:
אשרי עניי הרוח, כי להם מלכות השמים;
אשרי מי להתאבל, כי הם יראו להתנחם;
אשרי הענווים, כי הם יירשו את הארץ;
אשרי רעב וצמא לצדקה, כי הם יראו להתמלא;
אשרי הרחמנים, כי הם יראו לקבל רחמים;
אשרי בר לבב, כי הם יראו את אלוהים;
אשרי רודפי שלום, כי הם יקראו בני אלוהים;
אשרי מי נרדפים בגלל הצדק, כי להם מלכות שמים;
אשרי אתם, כשגברים יקללו לך לרדוף אותך ואת השקר לומר כל המיני רע נגדך בגללי.
לעלוץ ולשמוח, כי רב הוא הגמול שלך בגן העדן; עבור כך רדפו את הנביאים שהיו לפניכם.
אתה מלח הארץ; אבל אם המלח מאבד את טעמו, איך תראה מלוח זה? לחינם, אלא להיות לנדות ונרמס ברגלי גברים.
אתה האור של העולם; אנחנו לא יכולים להסתיר עיר הבנויה על גבעה;
לא לעשות גברים להדליק מנורה ולשים אותו תחת לבושל, אבל על פמוט; וזה נתן אור לגויים כל הנמצאים בבית.
אז בואו להאיר שלך לפני הגברים, כי הם עשויים לראות מעשים טובים שלך ולהאדיר אביכם שבשמים.
אל תחשבו כי באתי להרוס את החוק, או הנביאים: לא באתי כדי להרוס, אך כדי למלא.
עבור אכן אני אומר לכם, עד יעברו השמים והארץ, יוד אחת או קוץ אחד יעבור מהחוק, עד שכל להתממש.
כל מי כן יעזב לשבור אחת המצוות לפחות אלה, לא משנה כמה קטנה, ולא תהיה ללמד גברים כך, ייקרא במלכות השמים; אבל מי שעושה אותם ומלמד אותם ייקרא גדול במלכות השמים.
כי אני אומר לך, אלא אם צדקת שלך עולה על זה של הסופרים והפרושים, אתה לעולם לא להיכנס למלכות שמים.
שמעתם כי נאמר, לא תרצח; אבל כל מי ירצח יהיה כפוף לשיקול דעת.
אבל אני אומר לך שכל מי, ללא סיבה, הוא כועס עם אחיו יהיה כפוף לשיפוט: ומי אומר לאחיו, Raca, תהיה המועצה של הנאשם; ואת כל מי יאמר, טיפש אתה, תהיה סכנה של אש הגיהינום.
לכן אם אתה להביא מתנתך." אל המזבח, ויש לזכור כי אחיך יש משהו נגדך,
תן שם לפני המזבח את הצעתך, ויהיה ליישב את עצמך תחילה עם אחיך, ואז לבוא ולהציע מתנתך.".
טה-מיישב במהירות עם המאשים שלך בזמן שאתה על הכביש איתו, פן היריב לספק לך לשופט, והשופט לספק לך לקצין, ואתה להטיל לכלא.
אמן אני אומר לכם בכל דרך אצא משם עד שלמת הנפה האחרונה.
שמעתם כי נאמר, לא תנאף.
אבל אני אומר לכם, כי looketh כל מי על אישה יחשוק לה כבר ניאוף מחויב לבו איתה.
אז אם עין ימינך לפגוע בך, למרוט אותו החוצה להפיל אותו ממך; עדיף כי אתה מאבד את אחד החברים שלך מאשר שכל הגוף שלך להיות להטיל לגיהינום.
ואם ימינך לפגוע בך, לחתוך אותו ולזרוק אותו ממך, כי עדיף שאחד מחברי עמך יאבד מזה כל הגוף שלך להיות להטיל לגיהינום.
כמו כן נאמר, כל מי יהיה לשים בצד את אשתו, לתת לו לתת לה בכתב של כריתות.
אבל אני אומר לכם שכל מי מתגרש מאשתו, למעט גורם הניאוף, causeth אותה תנאף, ומי שמתחתן עם אישה גרושה תנאף.
, יה שמעה כי כך נאמר: אל תקללו שקרית, אבל יבצע השבועות שלך אל ה '.
אבל אני אומר לכם, נשבע בכלל לא; לא על ידי עדן, על זה הוא כסא ה ';
גם על ידי כדור הארץ, שכן הדום שלו; ולא על ידי ירושלים, עבורו היא העיר של המלך הגדול;
לא תשוב נשבע ראשך, כי אתה לא canst לעשות אחד שיער לבן או שחור.
האם, לעומת זאת, הדיבור שלך: כן, כן; לא, לא; בגלל מה שקורה הוא ממוצא ממאיר זו.
שמעתם כי נאמר, עין תחת עין, שן תחת שן.
אבל אני אומר לכם להתנגד לא רע; אבל מי סוטר לך על הלחי הימני שלך, פונה אליו השני גם;
וגם, אתה רוצה לתבוע אותך ולקחת משם המעיל עמך, יש לתת לו גלימה שלך גם;
וגם כל מי יהיה לחייב אותך ללכת מייל, ללכת איתו טוויין.
תן לו מי שואל אותך, ואל תהפכו ממנו שרוצה ללוות.
שמעתם כי נאמר, ואהבת לרעך, ולשנוא את האויב שלך.
אבל אני אומר לכם, אוהב האויבים שלך, יברך אותם כי מקללים אותך, לעשות להם טוב כי שונא אותך, ולהתפלל למי להתעלל לך לרדוף אותך; כי ייתכן בנים של אביכם שבשמים;
הוא גורם שמש שלו להתעלות על הרע ועל הטוב, ושולח גשם על צודק העוול.
כי אם אתם אוהבים אותם אשר אוהבים אותך, מה שכר יש יה? הם אפילו לא המוכסים אותו הדבר?
ואם אתם מצדיעים אחיכם בלבד, מה לעשות אתם יותר מאחרים? האם אפילו לא מוכסים כך?
להיות אתם כן מושלמים, גם האבא שלך שהוא בגן העדן מושלם.
מתיו 5: 1-48
השמר כי אתם לא נדבות שלך בפני גברים, להיראות על ידם; אין אחרת אתם גמול של אבא שלך שהוא בגן עדן.
לכן כאשר אתה doest נדבות נפשך, לא נשמע צליל חצוצרה לפניך, כפי שעושים הצבועים בבתי הכנסת וברחובות, להתכבד על ידי גברים. באמת אני אומר לך, הם קיבלו את שכרם.
אבל כאשר אתה doest נדבות, בואו לא יד שמאל עמך יודע מה זכותך הוא;
כי עמך נדבות עשויות להיות בחשאי; ואבא אלהיך אשר וירא בסתר עצמו ישלם לך בגלוי.
וכאשר אתה מתפלל, לא להיות כמו הצבועים; עבור שהם אוהבים להתפלל עומדים בבתי ההכנסה בפינות הרחובות להיראות על ידי גברים. באמת אני אומר לך, הם קיבלו את שכרם.
אבל כאשר אתה מתפלל, ללכת לחדר שלך, סגור את הדלת ולהתפלל אבא שלך מי בסתר; ואבא שלך שרואה בסתר, יגמול לכם.
התפלל, השתמש לא חזרות לשווא, כמו העובדים האלילים לעשות, שחושב עבור הדוברים הרבה שלהם יישמעו.
אתה לא ולכן כמו אליהם; עבור אבא שלך יודע מה אתה צריך לפני שאתה שואל אותו.
לכן, כדאי להתפלל: אבינו אשר אמנות בגן עדן, מקודש להיות שם אלהיך;
מלכותך לבוא, כי אם חפצך ייעשה, על פני כדור הארץ כמו בגן עדן;
הלחם היומי שלנו תן לנו היום;
וסלח לנו את חובותינו, כפי שאנו סולחים החייבים שלנו;
ולהוביל אותנו לא לידי ניסיון; כי אם חלצנו מן הרע; לקבלת בעיניך היא הממלכה ואת הכוח והתהילה לנצח. אמן.
כי אם אתם לסלוח גברים העבירות שלהם, אביכם שבשמים יסלח לך;
אבל אם אתם לסלוח לא גברי העבירות שלהם, לא יהיה האבא שלך לסלוח העבירות שלך.
וכשאתה מהר, לא להציג את עצמך כמו הצבועים; עבור הם לכער פניהם, כי הם עשויים להופיע בפני גברים לצום. באמת אני אומר לך, הם קיבלו את שכרם.
אבל אתה, כאשר אתה מהיר, למשוח ראש נפשך, ולשטוף את פניך;
כדי לא להיות מובן מאליו לגברים שאתה בצום, אלא עמך האב שהוא בחשאי; ואבא שלך שרואה בסתר, יגמול לכם.
אין להניח את האוצרות על פני האדמה, שם עש וחלודה להרוס, והיכן גנבים לפרוץ ולגנוב;
אבל להטיל עד בעצמכם אוצרות בגן העדן, שבו לא עש ולא יצמח חלודה מושחתת, ואיפה גנבים לא לפרוץ ולא לגנוב.
לקבלת שם האוצר שלך הוא כי קיים הלב שלך.
גופתו של המנורה הם העיניים; כך שאם את העיניים הן טובות, כל הגוף שלך יאיר;
אבל אם העין שלך היא רעה, כל הגוף שלך יהיה מלא חושך. אם כן האור שנמצא בך להיות חושך, כמה גדול הוא חושך!
אף אחד לא יכול לשרת שני אדונים; עבור או שהוא ישנא האחד לאהוב את האחר, או להיות מוקדש לאחד ומתעב השני. אתה לא יכול לשרת את אלוהים ואת הממון.
לכן אני אומר לכם, אל תבצע כל מחשבה על החיים שלך, מה אוכל, או מה והיית לשתות; או על הגוף שלך, מה תלבש. האם לא חי יותר מ מזון בגוף יותר מאשר בגדים?
הנה עופות באוויר, שכן לא חלו בהם לזרוע ולא לקצור ולא לאסוף לאסמים; ובכל זאת אביכם שבשמים מאכיל אותם. האם אתה לא בעל ערך יותר ממה שהם?
ואיזה מכם יכול עם כל המחשבה שלך יכול להוסיף אמה אחת לקומתו?
ובאשר בגדים, למה אתם הולכים חרדים? התבוננו אל שושני השדה, איך הם גדלים; לא עמל ולא ספין;
ואני אומר לך שאפילו שלמה בכל הדרו לא היה לבוש כמו אחד כזה.
למה זה, אם אלוהים כל כך להלביש את עשב השדה, אשר היום הוא, ומחר הוא יצוק לתוך התנור, לא אלבש לך הרבה יותר לך, הו אתם קטני האמונה?
לכו אתם לא ולכן חרד לאמר מה נאכל, או מה יהיה שאנו שותים, או מה שאנחנו לובשים?
כי אחרי כל הדברים האלה הגויים לחפש. אין ספק אביכם שבשמים יודע שאתה צריך את כל הדברים האלה;
אבל בקשו תחילה את מלכות האלוהים, וצדקתו; וכל הדברים האלה יתווספו.
אין לך מחשבה, ולכן, למחר, מחר כבר ידאג לעצמו לבדו. מספיק היום הוא הרע.
מתיו 6: 1-34
השופט לא, כי אתם להיות לא לשפוט.
עבור עם מה אתם שופטים אתם שיפוט יישפטו, ועם באותה המידה כי אתם מדדתם לך תימדדו אליך.
ולמה הראית את הקיסם כי הוא בעין אחיך, ולא לראות את הקורה כי הוא בעין בעיניך?
או איך התיאותי לומר לאחיך, תן לי להוציא את הקיסם מתוך העין בעיניך, בעוד קרן היא בעין בעיניך?
אתה צבוע, ראשון לקחת את הקרש מתוך עין משלך, ולאחר מכן cuidarás להסיר את גרגר מעינו של אחיך.
אל תיתן כלבים מה הוא קדוש, לא אתם יצוק פנינים לפני החזירים, פן כי לרמוס ברגליהם, מחרטות, קורעים לך.
שאל, וזה תרצה; לחפש, ותמצא; לדפוק, ולפתוח תוכל.
כל המבקש מקבל; והוא המבקש מוצא; וכדי אותו מי דופק, יהיה זה פתוח.
ואיזה מכם הוא האיש, וביקש ממנו מזון ילדכם, לתת לו אבן?
ובקש דג, ייתן לו נחש?
אם אתם אז, להיות רשעים, יודעים לתת מתנות טובות לילדים שלך, על אחת כמה וכמה יהיה האבא שלך שהוא בגן העדן, לתת למי לשאול אותו?
לכן כל הדברים שהם אתם לא שגברים צריכים לעשות לך, גם לעשות לך את זה אתה, כי זה החוק והנביאים.
הזן ליד השער הצר; עבור רחב הוא השער ורחב הוא הדרך שמובילה להרס, ורבים יהיו אשר הולכים thereat;
בגלל מצר הוא השער לצמצם את הכביש שמוביל לחיים, ורק מעטים יהיו כי למצוא אותו.
היזהר, לעומת זאת, של נביאי שקר, אשר באו אליך בעור של הכבש, אבל כלפי פנים הם משחרים זאבים.
בפרותיהם וידעו אותם. האם גברים לאסוף ענבי קוצים, או תאנים של קוצים?
אז כל עץ טוב נושא פרי טוב, אבל עץ רע נושא פרות רעים.
עץ טוב לא יכול להניב פירות רע; ולא יכול להיות עץ רע מניב פירות טובים.
כל עץ כי bringeth לא ושוב פירות טובים חצוב למטה, ומטילים לתוך האש.
לכן בפרותיהם וידעו אותם.
לא כל אחד ויאמר לי, אלוהים! להיכנס למלכות שמים, אך הוא שעושה את הרצון של אבא שלי שהוא בגן עדן.
רבים יאמרו אלי ביום ההוא, אלוהים, אלוהים, האם אין אנו ניבא בשמך? ו בשמך יש לגרש שדים? ו בשמך לעשות הרבה יצירות נפלאות?
ואז אני אגיד להם בפשטות, "לא ידעתי שאתה; לסטות לי, אתם שפועלים עון.
כולם אז מי שומע את המלים האלה שלי, doeth אותם, אני משווה אותו איש חכם בנוי ביתו על הסלע;
וגשם ירד, ומי השיטפונות, והרוחות פוצצו, והכו על הבית הזה, והוא נפל לא, בשביל זה הוקם על סלע.
ומי שומע את המלים האלה שלי ולא עושה אותם, להשוות זה יהיה איש טיפש, אשר בנה את ביתו על החול;
וגשם ירד, ומי השיטפונות, והרוחות פוצצו, והכו על הבית הזה, והוא נפל, וגדול היה נפילתה.
ו ויהי, כאשר ישו הסתיים הדברים האלה, האנשים נדהמו משנתו;
כי הוא לימד אותם כאחד שיש להם סמכות; ולא כמו הסופרים.
מתיו 7: 1-29
ובעודו ירד מההר, אחריו המון רב.
והנה, הגיע מצורעת וישתחוו לו לאמר, אלוהים, אם שאאבה, אתה canst לגרום לי נקי.
ישוע הושיט את ידו, נגע בו, ואמר, אני אעשה; להיות אתה נקי. ומיד נרפאה צרעתו.
ואז אמר לו ישוע: תראה, אל תספר לאף אחד, אבל ללכת, גלה את עצמך הכהן ומציעים את המתנה כי צוה משה לעדות אלהם.
והוא נכנס לתוך כפר נחום, שם הגיע עד אליו שר המאה, והפציר בו,
וכשהוא אומר, אלוהים, עבדי שוכב בבית משותק, מעונה להחריד.
ישוע אמר לו, אני אבוא לרפא אותו.
שר המאה ענה ואמר, אלוהים, אני לא ראוי באת בצל קורתי, אלא רק לומר את המילה, והמשרת שלי תירפא.
כי אני אדם תחת סמכות, עם חיילים מתחתי; ואני אומר את זה, ללכת, והוא ההלך; ואדם נוסף, בוא, והוא יבוא; וכדי עבדי, האם זה, והוא doeth זה.
והוא התפעל ישו שמע זאת, ואמר להם שלאחר מכן, אכן אני אומר שאפילו בישראל לא מצאתי אמונה כזאת.
אבל אני אומר לך כי רבים יבואו ממזרח וממערב, ולשבת יהיה ליד השולחן עם אברהם ויצחק ויעקב במלכות השמים;
ואת ממלכת הילדים תושלך אל חושך חיצוני; שם יהיה יללות וחריקות שיניים.
ישוע ויאמר שר המאה, Go, וכפי יען אשר האמין, להעשות אליך. ואותו השעה משרתו נרפאה.
וכאשר ישו בא לחצר ביתו של פטרוס, הוא ראה את אמו של אשתו במיטה, וחום.
והוא נגע בידה, ואת הקדחת עזבה אותה; וקם, ושימש אותם.
ויהי ערב, הם הביאו לו demoniacs רב, והוא עם המילה שלו העביר את הרוחות ורפא את כל שהיו חולים;
עלול להתגשם אשר נאמר בפי הנביא ישעיהו לאמר: בכבוד ובעצמו לקח החולשות שלנו וילד המחלות שלנו.
כשראה ישוע סביבו המון רב, הוא הורה להעביר לצד השני;
ומתקרב לעברו סופר ויאמר אליו, הורים, לכל מקום שאתה הולך, אני אלך אחריך.
ישוע אמר, השועלים יש חורים, הציפורים באוויר יש קנים, אבל בן אדם יהוה לא איפה לשים את הראש שלו.
ועוד מתלמידיו ואמר לו: אדוני, סובלים אותי קודם ללכת ולקבור אבי.
אבל ישוע ויאמר לו, אחרי, תנו למתים לקבור את מתיהם.
והזנה לסירה, ותלמידיו אחריו;
והנה, הים עלה סערה כה גדול, עד הסירה הייתה מכוסה הגלים; אבל הוא נרדם.
ותלמידיו ייגשו, והתעוררו לו לאמר, יהוה, להציל אותנו! נאבדנו.
ויאמר אלהם, למה אתה מפחד, אתה קטן אמונה? לבסוף קם, וגער הרוחות והים, והיתה שלווה גדולה.
והגברים התפעלו לאמר מה אדם הוא זה, שאפילו הרוחות והים נשמעים לו?
וכיון מגיע לצד השני, במחוז של Gergesenes, יצא לקראתו שתי ברשותו עם שדים, יוצאים מן הקברים; עולה עז, כך שאף אחד לא יכול לעבור ככה.
והנה, הם זעקו לאמר מה שיש לנו אליך, ישו, בן האלוהים? באת לכאן כדי לענות אותנו לפני הזמן?
והוא התרחק מהם לרעות עדר חזירים רבים.
והשדים besought לו לאמר, אם אתה לנדות אותנו, סובלים עלינו להסתלק לתוך עדר החזירים.
ויאמר אלהם, לך. והם יצאו, ונכנסו עדר החזירים; זה פלא, לכל העדר של חזירים חש לתוך מי הים על ידי מצוק ומת במימי.
Swineherds ברח והגיע לעיר, הם עשו ידוע מה קרה-דיבוק שד.
והנה, כל העיר יצאה לפגוש ישו, וראתה אותו, הם besought לו לסטות גבולותיהן.
מתיו 8: 1-34
והזנה לסירה, הוא הלך לצד השני הגיע לעיר שלו. והנה, הם הביאו לו שיתוק, שוכב על מיטה.
אשווע רואה את אמונתם אמר המשותק, בן להיות במצב רוח טוב, אתה נסלח חטאיך.
והנה כמה מן הסופרים אמרו בתוך עצמם: הוא blasphemeth.
אבל ישו, בידיעת מחשבותיהם אמרו, למה זה לָזוּד אתם בלבכם?
בשביל מה זה קל יותר? נניח, נסלחים חטאיך; או לומר, קום, וללכת?
אבל כי אתם עשויים לדעת כי בן האדם יש סמכות על כדור הארץ כדי לסלוח על חטאים, (אז אמר אדנים הוא כדי המשותק), קום, קח את מיטתך עמך, וללכת אל בית הנפש.
וזה עולה, הוא הלך לביתו.
ועל ההמונים ראו אותו, הם התפעלו, ופארו אלוהים, אשר נתן כוח כזה לגברים.
וישו עבר הלאה משם, שראה יושב במכס אדם, בשם מתיו, ויאמר לו, תעקוב אחריי. והוא קם והלך אחריו.
זה קרה, כשהוא בבית יושב ליד השולחן, רבי מוכסים וחוטאים באו וישבו עם ישו ותלמידיו.
ואת הפרושים ראו זאת, הם אמרו לתלמידיו, למה eateth אדונך עם מוכסים וחוטאים?
אבל דיון ישו, אמר להם: אין צורך שפוי רפואי, אלא חולים.
אבל ללכת וללמוד מה זה אומר: "אני משתוקק רחמים, לא להקריב. לקבלת באתי לא לקרוא את הצדיקים, אבל חוטאים לתשובה.
ואז באו אליו תלמידיו של ג'ון, הוא אומר, למה יש לנו צמו הפרושים לעתים קרובות תלמידיך לא צם?
ישוע אמר להם: Sad אולי יכול ללכת ילדי הנישואין, בעוד החתן הוא איתם? אבל בימים יבואו, שבו הם יילקחו מן הבעל, ולאחר מכן הם מהר יהיו.
אף אחד לא מכניס חתיכת הבד החדש על בגד ישן, עבור בגדי הפסקות תיקון דומים, ולעשות קרע גדול.
לא לעשות גברים לשים יין חדש לתוך נאדות יין ישנים; יתר על כן הבקבוקים לשבור, והיין נשפך, והבקבוקים לגווע; אבל הם לשים יין חדש לתוך נאדות יין חדש, ושניהם נשמרים.
אמר להם שהוא הדברים האלה, והנה בא ראש, וישתחוו לו לאמר, הבת שלי היא אפילו עכשיו מת; אבל לבוא ולהניח ידך עליה, והיא תחיה.
ישוע קם והלך אחריו, הוא ותלמידיו.
והנה, אישה שיש לה עשר שנים מתוך זרימת הדם, הגיע מאחוריו, ונגע באמרת בגדו;
לקבלת אמרה בתוך עצמה, אם יורשה לי אבל לגעת בגדו, אהיה שלם.
ישוע מסתובב ורואה אותה, היא אמרה: הוי לב טוב, בתו, אמונה עמך יהוה עשה עמך כולו. והאשה נרפאה.
וכאשר ישוע בא אל ביתו של השליט, וראיתי הנגנים והאנשים משמיע רעש,
ויאמר אליהם, אתם יוצאים, כי הנערה לא מתה אך ישנה. והם צחקו עליו.
וכאשר האנשים הונחו, הוא נכנס פנימה לקח את ידה, ואת הבחורה קמה על רגליה.
והבשורות האלה להתפשט ברחבי המדינה.
וכאשר ישו עזב משם, שני גברים עיוור אחריו, בוכה, ואומר, חוס ורחם עלינו, בן דוד.
וכשהגעתי הבית, והסומים באים אליו; וישו אמר להם, האם אתה מאמין שאני יכול לעשות את זה? הם ואמרו אליו, כן, אדונים.
אחר כך נגע לו העיניים שלהם, ואמר, זה לכם על פי האמונה שלך.
ועיניהם נפתחו. וישו איים עליהם לאמר השמר כי אף אחד לא יודע.
אבל כשהם היו שתולים, להפיץ בחו"ל התהילה בכל הארץ אשר.
וכשהם לקחו אותם, הם הביאו אותו איש אילם דיבוק.
ו לנדות השטן, דיבר מטומטם; ואת המוני התפעל ואמר, זה לא נראה כל כך בישראל.
אבל הפרושים אמרו, הוא נוהג שדים על ידי נסיך השדים.
ישוע הלך על כל הערים והכפרים, ללמד בבתי הכנסת שלהם, ללמד את הבשורה של הממלכה, וריפוי כל מחלה ומחלה בעם.
ולראות את ההמונים, הוא ריחם עליהם, כי הם היו עייפים והולכים שולל כצאן ללא רועה.
ואז אמר אדנים הוא אל תלמידיו, הקציר באמת נהדר, אבל רק מעטים קוצרים.
התפלל אתם ולכן אדון הקציר לשלוח פועלים לתוך הקציר שלו.
מתיו 9: 1-38
והזנה לסירה, הוא הלך לצד השני הגיע לעיר שלו. והנה, הם הביאו לו שיתוק, שוכב על מיטה.
אשווע רואה את אמונתם אמר המשותק, בן להיות במצב רוח טוב, אתה נסלח חטאיך.
והנה כמה מן הסופרים אמרו בתוך עצמם: הוא blasphemeth.
אבל ישו, בידיעת מחשבותיהם אמרו, למה זה לָזוּד אתם בלבכם?
בשביל מה זה קל יותר? נניח, נסלחים חטאיך; או לומר, קום, וללכת?
אבל כי אתם עשויים לדעת כי בן האדם יש סמכות על כדור הארץ כדי לסלוח על חטאים, (אז אמר אדנים הוא כדי המשותק), קום, קח את מיטתך עמך, וללכת אל בית הנפש.
וזה עולה, הוא הלך לביתו.
ועל ההמונים ראו אותו, הם התפעלו, ופארו אלוהים, אשר נתן כוח כזה לגברים.
וישו עבר הלאה משם, שראה יושב במכס אדם, בשם מתיו, ויאמר לו, תעקוב אחריי. והוא קם והלך אחריו.
זה קרה, כשהוא בבית יושב ליד השולחן, רבי מוכסים וחוטאים באו וישבו עם ישו ותלמידיו.
ואת הפרושים ראו זאת, הם אמרו לתלמידיו, למה eateth אדונך עם מוכסים וחוטאים?
אבל דיון ישו, אמר להם: אין צורך שפוי רפואי, אלא חולים.
אבל ללכת וללמוד מה זה אומר: "אני משתוקק רחמים, לא להקריב. לקבלת באתי לא לקרוא את הצדיקים, אבל חוטאים לתשובה.
ואז באו אליו תלמידיו של ג'ון, הוא אומר, למה יש לנו צמו הפרושים לעתים קרובות תלמידיך לא צם?
ישוע אמר להם: Sad אולי יכול ללכת ילדי הנישואין, בעוד החתן הוא איתם? אבל בימים יבואו, שבו הם יילקחו מן הבעל, ולאחר מכן הם מהר יהיו.
אף אחד לא מכניס חתיכת הבד החדש על בגד ישן, עבור בגדי הפסקות תיקון דומים, ולעשות קרע גדול.
לא לעשות גברים לשים יין חדש לתוך נאדות יין ישנים; יתר על כן הבקבוקים לשבור, והיין נשפך, והבקבוקים לגווע; אבל הם לשים יין חדש לתוך נאדות יין חדש, ושניהם נשמרים.
אמר להם שהוא הדברים האלה, והנה בא ראש, וישתחוו לו לאמר, הבת שלי היא אפילו עכשיו מת; אבל לבוא ולהניח ידך עליה, והיא תחיה.
ישוע קם והלך אחריו, הוא ותלמידיו.
והנה, אישה שיש לה עשר שנים מתוך זרימת הדם, הגיע מאחוריו, ונגע באמרת בגדו;
לקבלת אמרה בתוך עצמה, אם יורשה לי אבל לגעת בגדו, אהיה שלם.
ישוע מסתובב ורואה אותה, היא אמרה: הוי לב טוב, בתו, אמונה עמך יהוה עשה עמך כולו. והאשה נרפאה.
וכאשר ישוע בא אל ביתו של השליט, וראיתי הנגנים והאנשים משמיע רעש,
ויאמר אליהם, אתם יוצאים, כי הנערה לא מתה אך ישנה. והם צחקו עליו.
וכאשר האנשים הונחו, הוא נכנס פנימה לקח את ידה, ואת הבחורה קמה על רגליה.
והבשורות האלה להתפשט ברחבי המדינה.
וכאשר ישו עזב משם, שני גברים עיוור אחריו, בוכה, ואומר, חוס ורחם עלינו, בן דוד.
וכשהגעתי הבית, והסומים באים אליו; וישו אמר להם, האם אתה מאמין שאני יכול לעשות את זה? הם ואמרו אליו, כן, אדונים.
אחר כך נגע לו העיניים שלהם, ואמר, זה לכם על פי האמונה שלך.
ועיניהם נפתחו. וישו איים עליהם לאמר השמר כי אף אחד לא יודע.
אבל כשהם היו שתולים, להפיץ בחו"ל התהילה בכל הארץ אשר.
וכשהם לקחו אותם, הם הביאו אותו איש אילם דיבוק.
ו לנדות השטן, דיבר מטומטם; ואת המוני התפעל ואמר, זה לא נראה כל כך בישראל.
אבל הפרושים אמרו, הוא נוהג שדים על ידי נסיך השדים.
ישוע הלך על כל הערים והכפרים, ללמד בבתי הכנסת שלהם, ללמד את הבשורה של הממלכה, וריפוי כל מחלה ומחלה בעם.
ולראות את ההמונים, הוא ריחם עליהם, כי הם היו עייפים והולכים שולל כצאן ללא רועה.
ואז אמר אדנים הוא אל תלמידיו, הקציר באמת נהדר, אבל רק מעטים קוצרים.
התפלל אתם ולכן אדון הקציר לשלוח פועלים לתוך הקציר שלו.
מתיו 9: 1-38
ויקרא שלו שנתי עשרה התלמידים ונתן להם סמכות על רוחות טמאות, לגרש אותם, וכדי לרפא כל מחלה וכל רע.
שמות שנים עשר השליחים הם אלה: האחת, סיימון בשם פיטר, ואנדרו אחיו; ג'יימס בן זבדי, וג'ון אחיו;
פיליפ ברתולומיאו; תומס ומתיו הפונדקאי; בנו ג'יימס Alpheus, ו Lebbaeus, ששם משפחתה היה Thaddaeus;
סיימון הכנעני ואת יהודה איש קריות, שהסגיר אותו.
ישוע שלח את שנים עשר אלו, ציווה עליהם לאמר יה לא תלך על ידי הגויים הדרך, ולא להיכנס לכל העיר של השומרונים;
אבל והעדיף אל הצאן האובד של בית ישראל;
והולכים, להטיף לאמר מלכות השמים.
לרפא החולים, לנקות את המצורעים, להעלות את השדים המתים, לנדות; החסד קיבל, לתת בחופשיות.
ספק לא זהב, ולא כסף, ולא פליז הארנקים שלך,
או אוכף עבור המסע שלכם, לא שתי שכבות, לא נעליים, ואף לא בדים; כי הפועל ראוי מזונו.
וגם, בכל עיר או כפר תזין, לברר מי הוא ראוי, ואתה שם, עד שאתה הולך משם.
וכאשר אתם נכנסים לבית, להצדיע זה;
ואם הבית להיות ראוי, נתקל השלום שלך זה; אבל אם הוא לא ראוי, לתת בתמורה לשלום שלך אליך.
וגם כל מי שלא יקבל אותך, וגם לא לשמוע את המילים שלך, יוצא כי בית או עיר, להתנער מהאבק של הרגליים.
אמן אני אומר לכם, יום הדין, יהיה נסבל יותר עבור הקרקע סדום ועמורה מאשר בעיר.
הנה אני שולח אותך כמו כבשים בין זאבים; לכן נבון כנחשים ולא מזיקים כמו יונים.
היזהר, לעומת זאת, גברים; כי הם יספקו אותך למועצות וייסוריו לך בבתי ההכנסה שלהם;
ואתם יובאתם לפני מושלים ומלכים למעני, לעדות אלהם להם לגויים.
אבל כאשר הם יעצרו אותך, לא לתת חשבתם איך או מה אתם תדברו, כי בעת ובעונה האחת יינתן לך מה תאמר.
זה כי אתם לא מדברים, אבל הרוח של אבא שלך שהוא ידבר בך.
והאח ימסור את אחיו למוות, ואב ילדיו; והילדים קמו נגד הורים, ולהרוג אותם.
ואתם תהיו שנואים מכלל הגברים למען שמי; אבל הוא כי endureth עד הסוף יושע.
כאשר הם רודפים אותך בעיר הזאת, לברוח למקום אחר; כי אני אומר לך לא עבר הערים ישראל, ביאת בן האדם.
התלמיד הוא לא יותר מאשר המורה, ולא משרת מעל אדונו.
מספיק תלמידו להיות כמו מורהו, והמשרת כמו לאדונו. אם הם קראו בעל זבוב בעל הבית, יותר מאלה של ביתו?
אז אל תירא מהם; כי יש כיסה דבר, כי לא נגלה; והסתתר, כי לא יהיה ידוע.
מה אני אומר לומר אל החושך אל האור; ומה אתם שומעים באוזן להכריז על גגות הבתים.
ואל תפחדו מן ההורגים את הגוף אבל לא יכול להרוג את הנפש; אלא חוששים אותו מי יכול להרוס את הנשמה בגיהינום הגוף.
לא שני דרורים נמכרים תמורת פרוטה? ואף אחד מהם לא ייפול על הקרקע ללא האבא שלך.
ואפילו שערות ראשכם כולם ממוספרות.
אל תפחדו; ערך רב יותר אתה מאשר דרורים רבים.
כל מי כן יעזב להודות לי לפני גברים, אני יכיר לפני אבא שלי שהוא בגן עדן.
אבל כל מי יהיה להכחיש בי לפני בני אדם, אני גם לא אכחיש לפני האבא שלי שהוא בגן העדן.
אל תחשבו כי באתי להביא שלום על פני האדמה; לא באתי להטיל שלום כי אם חרב;
לקבלה באתי כדי להגדיר אדם מנוגד נגד אביו, ואת הבת כלפי אמה, והבת במשפט נגד חמותה;
ואויבים של אדם יהיו בני המשפחה הם.
מי שאוהב את אביו או אמו יותר ממני אינו ראוי לי; והוא כי מי שאוהב את הבן או הבת יותר ממני אינו ראוי לי.
והוא כי וייקח לא הצלב שלו, followeth אחריי, הוא לא ראוי לי.
הוא כי findeth חייו יאבד את זה; ו המאבד את נפשו למעני הוא ימצאנה.
הוא כי receiveth לך, receiveth לי; ומי מקבל אותי מקבל אותו מי שלח אותי.
מי שמקבל נביא נביא, יקבל גמול של הנביא; והוא כי receiveth צודק כפי הוגן, יקבל הוגן גמול.
וגם כל מי יתן רק להיות כוס מים קרים לאחד שם קטן, סטודנט אלה, אני אומר לכם כי אין חכם לאבד את שכרו.
מתיו 10: 1-42
Nenhum comentário:
Postar um comentário